منتظران مهدی

تفکر وهابیت و تکفیر مسلمانان

(تفکر وهابیت و تکفیر مسلمانان در دوران شوروی سابق در افغانستان، پاکستان با ملا عمر، طالبان و حمایت اعراب  ظهور کرد و بعدها با تشکیل القاعده به سرکردگی عثامه بن لادن و ایمن ظواهری  به اوج رسید.علاوه بر افغانستان و پاکستان، یمن، مصر، لبنان، عراق و سوریه از دیگر مراکز رشد گرو های تکفیری هستند به گونه ای که امروزه فقط در عراق حدالقل 12 گونه تکفیری فعالند.گروهایی که بنا به اقتضای شرایط سیاسی و امنیتی منطقه ی خاورمیانه بویژه در دو دهه ی اخیر با تلاش آمریکا و لابی صهیونیست شکل گرفته اند به نام اسلام اما بریده از اصول و مبانی اولیه این دین راستین الهی)

   بخش اول                           بخش دوم                بخش سوم               بخش چهارم                      بخش پنجم

                                                                                                                          
 

(پست درخواستی)

 

 

اندیشه


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392 توسط آراد

مروری بر رازهای اسکناس یک دلاری

(دراین قسمت از مستند به تاریخچه پیدایش دلار، رازهای پشت پرده نمادهای اسکناس یک دلاری از نگاه ماسونی، تشکیلات مخفی فراماسونری و … پرداخته می شود.
اسکناس یک دلاری مشهورترین اسکناس در واحد پولی ایالت متحده است که از نظر بسیاری، سرشار از نمادها و رمز و رازهاست. در یک سوی این اسکناس تصویر آشنای جرج واشنگتن، اولین رئیس جمهور کشور آمریکا، به چشم می خورد و در سمت دیگر دو طرح نامانوس درون دایره دیده می شوند. این دو دایره به تاریخ گذشته این کشور باز می گردند و در حقیقت دو سمت مهر رسمی ایالات متحده هستند که طراحی آن از اولین روزهای تاسیس آمریکا شروع شد.
بر اساس تحقیقات انجام شده در این نوشته، نمادهای بسیاری در طراحی مهر رسمی آمریکا به کار رفته اند. برخی از نماد ها ملی و برخی عجیب و مربوط به گروهی مخفی به نام فراماسونری می باشند، نماد هایی همچون هرم، چشم درون مثلث، سیزده شاخه زیتون، ستاره شش راس، عقاب و … . عبارات، حروف و اعداد هم جزء دیگری از بیان نمادین هستند)

 

دانلود نرم افزار جديد استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل)رمز:yamahdi-mouod.loxblog.com

دانلود نرم افزار جديد استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل)حجم:25,391 کیلوبایت



 

اندیشه


نوشته شده در تاريخ شنبه 19 بهمن 1392 توسط آراد
تير 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392

منتظران مهدی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

تمام حقوق اين وبلاگ متعلق به آرادمحمدي نژادتبريزي مي باشد وطبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد Copyright ©2015 -yamahdi-mouod.loxblog.com - All Rights Reserved